Ponad 90% właścicieli firm i managerów,

uważa, że upominki biznesowe pomagają

tworzyć relacje, wpływają na postrzeganie

marki, budują wizerunek oraz są świetną

wizytówką firmy.

(na podstawie badania z 2018 roku, na zlecenie

Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych PIAP).

UPOMINKI BIZNESOWE

Czy wiesz, że?

Upominki biznesowe są elementem komunikacji i wpływu społecznego. To świetny sposób na kreowanie otoczenia biznesowego.

  • wręczając upominki biznesowe WYRAŹ WDZIĘCZNOŚĆ za owocną pracę lub współpracę.

Wdzięczność to coś więcej niż powiedzenie „dziękuję”. Okazywanie wdzięczności ma bardzo duże pozytywne znaczenie w życiu społecznym. Podnosi poczucie wartości u osoby obdarowującej oraz obdarowanej. Okazywanie wdzięczności finalnie wpływa pozytywnie na postrzeganie marki.

  • wręczając upominki biznesowe PODKREŚL ZNACZENIE RELACJI.

Podstawą budowania relacji i efektywnego komunikowania się jest bezpośredni kontakt. Wręczając osobiście, indywidualnie dobrany upominek biznesowy sprawiamy, że klient czuje się doceniony, wie, że obdarowujący rozumie jego potrzeby.

W efekcie wzbudzamy u klienta pozytywne emocje – satysfakcję i zadowolenie. Zadowolony klient to lojalny klient, największy kapitał firmy i najlepszy jej ambasador.

  • wręczając upominki biznesowe KREUJ POSTAWY, czyli oceny ( emocjonalne, poznawcze lub behawioralne) naszej marki, produktu, firmy.

Upominek biznesowy, w aspekcie budowania postaw, tworzy skojarzenia z marką i prezentowanymi przez nią wartościami. Współczesny konsument chętnie mówi o tym z czym się utożsamia.

  • wręczając upominki biznesowe WYOSTRZ ZMYSŁY, zwiększ rozpoznawalność produktu, marki, firmy.

Na proces zapamiętywania i wydobywania z pamięci informacji mają wpływ skojarzenia oraz sensoryczna modalność, czyli rodzaj dominującego zmysłu (wzrok, słuch, dotyk, smak i zapach) poprzez który odbieramy świat. Jeśli chcesz by wręczany upominek przyczynił się do zwiększenia rozpoznawalności Twojego logo, marki, Twoich usług i został zapamiętany – WZBUDŹ EMOCJE! Współczesny konsument dobrze zapamiętuje to co go intryguje, ciekawi lub bawi, co przykuwa jego uwagę.

O czym pamiętać wybierając upominki biznesowe?

Kogo chcemy obdarować?

  • Pracownicy czy partnerzy biznesowi? Upominki dla pracowników powinny różnić się od upominków dla partnerów biznesowych.
  • Upominki biznesowe dla VIP-ów nie powinny kojarzyć się wprost z firmą, która wręcza upominek. Logo najlepiej umieścić na dołączonym bileciku ze specjalna dedykacją.
  • Ważny jest wiek, styl życia oraz charakter osoby obdarowywanej.
  • W dobie globalizacji, dobrze jest poznać kulturę, z której pochodzi odbiorca upominku biznesowego. Wszędzie tam, gdzie w grę wchodzi aspekt emocjonalny powinno się postępować wyjątkowo ostrożnie z pełnym szacunkiem dla kultury organizacji, w której funkcjonują osoby obdarowywane.

Jaki powinien być upominek biznesowy?

  • w relacjach biznesowych dobrze jest wybierać upominki ponadczasowe i uniwersalne.
  • gdy dobrze znamy osobę lub grupę osób, które chcemy obdarować, wtedy warto podkreślić charakter relacji indywidualnym upominkiem.
  • według badania PIAP z 2018 roku, odbiorcy oczekują by upominki biznesowe pełniły określone funkcje.Najlepiej gdy tych funkcji w jednym przedmiocie jest kilka (na przykład mierzy i pisze) lub funkcja wynika z konkretnego celu (na przykład w upominkach edukacyjnych). Klienci doceniają też ciekawe wzornictwo i atrakcyjne opakowanie
  • upominki biznesowe powinny być także zgodne z kulturą organizacji, wartościami, celami i standardami obdarowywania przyjętymi w firmie/organizacji.

Z jakiej okazji, kiedy i jak wręczać upominki?

  • KREUJ OKAZJE – Upominki biznesowe najczęściej wręczane są z okazji Świąt Bożego Narodzenia, w trakcie targów, wystaw, seminariów, z okazji urodzin pracowników, urodzin klientów, rocznic firmowych, promocji, specjalnych pokazów, spotkań z ważnymi klientami, zakończenia realizacji ważnego projektu. Jeśli chcesz budować właściwe relacje z klientami, powinieneś działać czyli kreować okazje.
  • WAŻNY JEST MOMENT – Ofiarowanie upominku na przykład przed podpisaniem umowy i po jej zawarciu będzie różnie interpretowane.
  • WAŻNY JEST STYL – zadbaj o odpowiednią oprawę.
  • SAVOIR- VIVRE – Zanim zdecydujemy się na przekazanie upominku biznesowego dobrze jest poznać zasady panujące w firmie kontrahenta/ klienta.

Dlaczego warto współpracować z firmą Gift Emotion Upominki Biznesowe?

  • od prawie 20 lat dostarczamy upominki biznesowe klientom z całej Europy
  • posiadamy pomysły i niezbędną wiedzę by kupione u nas upominki były atrakcyjne dla Twojego klienta
  • przywiązujemy dużą wagę do jakości i obsługi całości zamówienia
  • realizujemy dostawy na terenie całej Polski a także za granicą

Jedną z naszych kluczowych wartości jest budowanie sukcesu naszych klientów.

Wybierając firmę Gift Emotion Upominki Biznesowe zyskujesz świadomego i rzetelnego partnera biznesowego.

Wspólnie znajdziemy najlepsze upominki dla Ciebie.