Czy wiesz, że?
Upominki biznesowe są elementem komunikacji i wpływu społecznego. To świetny sposób na kreowanie otoczenia biznesowego.
- wręczając upominki biznesowe WYRAŹ WDZIĘCZNOŚĆ za owocną pracę lub współpracę.
Wdzięczność to coś więcej niż powiedzenie „dziękuję”. Okazywanie wdzięczności ma bardzo duże pozytywne znaczenie w życiu społecznym. Podnosi poczucie wartości u osoby obdarowującej oraz obdarowanej. Okazywanie wdzięczności finalnie wpływa pozytywnie na postrzeganie marki.
- wręczając upominki biznesowe PODKREŚL ZNACZENIE RELACJI.
Podstawą budowania relacji i efektywnego komunikowania się jest bezpośredni kontakt. Wręczając osobiście, indywidualnie dobrany upominek biznesowy sprawiamy, że klient czuje się doceniony, wie, że obdarowujący rozumie jego potrzeby.
W efekcie wzbudzamy u klienta pozytywne emocje – satysfakcję i zadowolenie. Zadowolony klient to lojalny klient, największy kapitał firmy i najlepszy jej ambasador.
- wręczając upominki biznesowe KREUJ POSTAWY, czyli oceny ( emocjonalne, poznawcze lub behawioralne) naszej marki, produktu, firmy.
Upominek biznesowy, w aspekcie budowania postaw, tworzy skojarzenia z marką i prezentowanymi przez nią wartościami. Współczesny konsument chętnie mówi o tym z czym się utożsamia.
- wręczając upominki biznesowe WYOSTRZ ZMYSŁY, zwiększ rozpoznawalność produktu, marki, firmy.
Na proces zapamiętywania i wydobywania z pamięci informacji mają wpływ skojarzenia oraz sensoryczna modalność, czyli rodzaj dominującego zmysłu (wzrok, słuch, dotyk, smak i zapach) poprzez który odbieramy świat. Jeśli chcesz by wręczany upominek przyczynił się do zwiększenia rozpoznawalności Twojego logo, marki, Twoich usług i został zapamiętany – WZBUDŹ EMOCJE! Współczesny konsument dobrze zapamiętuje to co go intryguje, ciekawi lub bawi, co przykuwa jego uwagę.
O czym pamiętać wybierając upominki biznesowe?
Kogo chcemy obdarować?
- Pracownicy czy partnerzy biznesowi? Upominki dla pracowników powinny różnić się od upominków dla partnerów biznesowych.
- Upominki biznesowe dla VIP-ów nie powinny kojarzyć się wprost z firmą, która wręcza upominek. Logo najlepiej umieścić na dołączonym bileciku ze specjalna dedykacją.
- Ważny jest wiek, styl życia oraz charakter osoby obdarowywanej.
- W dobie globalizacji, dobrze jest poznać kulturę, z której pochodzi odbiorca upominku biznesowego. Wszędzie tam, gdzie w grę wchodzi aspekt emocjonalny powinno się postępować wyjątkowo ostrożnie z pełnym szacunkiem dla kultury organizacji, w której funkcjonują osoby obdarowywane.
Jaki powinien być upominek biznesowy?
- w relacjach biznesowych dobrze jest wybierać upominki ponadczasowe i uniwersalne.
- gdy dobrze znamy osobę lub grupę osób, które chcemy obdarować, wtedy warto podkreślić charakter relacji indywidualnym upominkiem.
- według badania PIAP z 2018 roku, odbiorcy oczekują by upominki biznesowe pełniły określone funkcje.Najlepiej gdy tych funkcji w jednym przedmiocie jest kilka (na przykład mierzy i pisze) lub funkcja wynika z konkretnego celu (na przykład w upominkach edukacyjnych). Klienci doceniają też ciekawe wzornictwo i atrakcyjne opakowanie
- upominki biznesowe powinny być także zgodne z kulturą organizacji, wartościami, celami i standardami obdarowywania przyjętymi w firmie/organizacji.
Z jakiej okazji, kiedy i jak wręczać upominki?
- KREUJ OKAZJE – Upominki biznesowe najczęściej wręczane są z okazji Świąt Bożego Narodzenia, w trakcie targów, wystaw, seminariów, z okazji urodzin pracowników, urodzin klientów, rocznic firmowych, promocji, specjalnych pokazów, spotkań z ważnymi klientami, zakończenia realizacji ważnego projektu. Jeśli chcesz budować właściwe relacje z klientami, powinieneś działać czyli kreować okazje.
- WAŻNY JEST MOMENT – Ofiarowanie upominku na przykład przed podpisaniem umowy i po jej zawarciu będzie różnie interpretowane.
- WAŻNY JEST STYL – zadbaj o odpowiednią oprawę.
- SAVOIR- VIVRE – Zanim zdecydujemy się na przekazanie upominku biznesowego dobrze jest poznać zasady panujące w firmie kontrahenta/ klienta.
Dlaczego warto współpracować z firmą Gift Emotion Upominki Biznesowe?
- od prawie 20 lat dostarczamy upominki biznesowe klientom z całej Europy
- posiadamy pomysły i niezbędną wiedzę by kupione u nas upominki były atrakcyjne dla Twojego klienta
- przywiązujemy dużą wagę do jakości i obsługi całości zamówienia
- realizujemy dostawy na terenie całej Polski a także za granicą
Jedną z naszych kluczowych wartości jest budowanie sukcesu naszych klientów.
Wybierając firmę Gift Emotion Upominki Biznesowe zyskujesz świadomego i rzetelnego partnera biznesowego.