1.Czy muszę składać zamówienie przez stronę?
Można przez stronę lub (jeśli ta forma nie jest dla Was wygodna) można wysłać do nas wiadomość e-mail:kontakt@giftemotion.com.pl
2. Jakie informacje są potrzebne do przygotowania wyceny?
Większość zamówień a wcześniej pytań o cenę dotyczy produktów z nadrukiem, dlatego do przygotowania wyceny potrzebujemy:
3. Jak wygląda proces realizacji zamówienia?
Etap I – akceptacja wyceny i terminu realizacji
Etap II – wizualizacja zamówienia ( w przypadku produktów z nadrukiem, grawerem/grafiką)
Etap III – zaliczka lub przedpłata
Etap IV – przesłanie przez klienta potwierdzenia dokonania płatności
Etap V – realizacja produkcji/nadruku
Etap VI – dostawa gotowych produktów do siedziby klienta
4. Jak odbywa się płatność?
Płatność odbywa się przelewem, na podstawie wystawionej faktury proforma lub zwykłej faktury na podany numer konta.
Termin płatności faktury – 7 dni od daty wystawienia faktury.
W przypadku prac pilnych, termin płatności ulega skróceniu do maksymalnie 2 dni.
5. Czy wykonanie wizualizacji jest w cenie?
Cena zawiera umieszczenie logo w wersji wektorowej na wybranym produkcie plus dwie poprawki. Każda kolejna poprawka jest płatna (30 zł netto).
Cena nie zawiera niestandardowej grafiki. Przez niestandardową grafikę rozumiemy:
6. Jak duży będzie nadruk na wybranym przeze mnie produkcie?
Wielkość nadruku (logo, hasło, grafika) na produkcie uzależnione jest od pola zadruku. Co to jest pole zadruku? Pole zadruku to obszar, który wynika z możliwej do zastosowania techniki nadruku i rodzaju powierzchni, na której ma zostać wykonany nadruk.
7. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Drogi Kliencie, jeśli termin realizacji ma być niestandardowy, prosimy o przekazanie takiej informacji już na etapie przygotowywania wyceny.
Standardowy termin realizacji zależy od:
Rodzaj produktu a termin:
Przez gotowy produkt rozumiemy tą cześć naszej oferty, która wymaga tylko naniesienia logotypu – na przykład kubki, długopisy itp.
W przypadku takich produktów, termin realizacji, od momentu akceptacji wizualizacji – to maksymalnie 8 dni roboczych.
Przez niestandardowy produkt rozumiemy te produkty, które wymagają wykonania projektu a często także prototypu – na przykład pendrive w dowolnym kształcie, teczki na dokumenty itp. W przypadku produktów niestandardowych, termin realizacji od momentu akceptacji wizualizacji i przesłania potwierdzenia płatności – wynosi od 14 do 21 dni roboczych (pendrive).
Okres przedświąteczny a termin realizacji:
Drogi Kliencie, pamiętaj, że przed świętami terminy realizacji ulegają wydłużeniu. Dlatego bardzo prosimy abyś planował z wyprzedzeniem zamawianie produktów na ważne dla Ciebie wydarzenia. Unikniesz niepotrzebnych stresów a my będziemy szczęśliwy, że mogliśmy w dogodnym dla Ciebie terminie przygotować zamówienie.
8. W jaki sposób otrzymam zamówione produkty?
Po zrealizowaniu zamówienia zostaniesz poinformowany dzień wcześniej o planowanej wysyłce. Zamówiony towar dostarczy nasz kurier bezpośrednio do Twojego biura lub pod inny wskazany adres.
Nie możesz czegoś znaleźć? Potrzebujesz pomocy w wyborze odpowiednich produktów? Skontaktuj się z nami! Zamknij