Projektowanie graficzne jest najbardziej uniwersalnym

elementem sztuki użytkowej.

Dzięki doświadczeniu i wiedzy z zakresu sztuki, grafiki i psychologii

zachowań konsumenckich, wizualizujemy potrzeby, działamy

na zmysły klienta i skupiamy jego uwagę na produkcie.

Już na etapie projektowania, dobieramy odpowiednią technikę druku

w zależności od rodzaju produktu i podłoża.

PROJEKTOWANIE I DRUK

Czy wiesz, że znak firmowy, jest lepiej oceniany gdy:

  • mieści się na lewo od tekstu (gdy reklama zawiera tylko tekst i logo),
  • mieści się na prawo od fotografii (gdy znak jest zestawiony ze zdjęciem)

Jest to związane ze sposobem w jaki nasz mózg przetwarza informacje wzrokowe.

 

Marka Twojego produktu może mieć osobowość. Przy tworzeniu projektów graficznych dla marek z osobowością stosujemy techniki projekcyjne. Marka ma konkretne cechy, które można przypisać osobie lub grupie osób przedstawionej w reklamie.

  • Dzięki personalizowaniu marek klienci mogą budować relacje z marką lub produktem.
  • Zabieg personalizowania marek umożliwia dotarcie do odpowiedniej grupy konsumentów – bardziej lubimy to co jest do nas podobne z czym się utożsamiamy.

 

Interpretacja projektu graficznego zależy między innymi od:

  • wrażliwości sensorycznej (zmysłowej) odbiorcy
  • oraz od schematów percepcyjnych

W projektowaniu graficznym wykorzystujemy wiedzę dotyczącą pracy mózgu. Między innymi prawo domykania, prawo bliskości, prawo podobieństwa, prawo wspólnej drogi oraz wiele innych schematów wpływających na postawę, czyli ocenę.

Finalnie dla interpretacji tego co widzi Twój mózg ważny jest kształt, kontekst, kolor, emocje oraz mechanizm nagrody – dlatego tak ważne są emocje w reklamie.

Co możemy dla Ciebie zaprojektować i wydrukować?

  • druki reklamowe takie jak wizytówki, teczki, segregatory, papier firmowy, broszury informacyjne, ulotki, katalogi, kalendarze, notesy, planery,
  • druki okazjonalne takie jak zaproszenia, kartki świąteczne, dyplomy, certyfikaty, vouchery,
  • elementy wystawiennicze takie jak pos-y, opakowania, rollupy, ścianki reklamowe, flagi, leżaki, billboardy, banery, gry XXL na targi oraz eventy,
  • elementy identyfikacji wizualnej takie jak banery, logotypy i piktogramy,
  • projekty nadruków na odzieży i innych produktach marketingowych.

W jakich technikach druku pracujemy?

Druk offsetowy – dla dużych nakładów.

Stosowany do druku dużych ilości katalogów, ulotek, broszur, gazet. Na cenę oprócz nakładu ma wpływ format, rodzaj papieru oraz uszlachetnienia.

Druk cyfrowy – dla małych nakładów.

Stosowany głównie pod wydruki na papierze o gramaturze nie większej niż 270 g/m2 oraz dla formatu nie większego niż A3. W tej technice wykonuje się druk małych nakładów wizytówek, ulotek, katalogów, plakatów.

Druk soczewkowy – z efektem 3D.

Dzięki technice druku soczewkowego można uzyskać efekt głębi, skokową zamianę jednego obrazu w drugi, płynne przejścia, efekt oddalania i przybliżania. Technika ta jest stosowana głównie przy druku okładek, podkładek pod myszy, druku magnesów i linijek.

Popularne uszlachetnienia: lakier uv, hot stamping, tłoczenia

Popularne rodzaje papieru: kreda matowa lub błyszcząca, papier offsetowy, karton, papier barwiony w masie (do druków prestiżowych, dobry do tłoczeń i hot stampingu).

Dlaczego warto współpracować z firmą Gift Emotion Upominki Biznesowe?

  • mamy prawie 20 letnie doświadczenie we współpracy z klientami z całej Europy
  • posiadamy niezbędną wiedzę technologiczną dotyczącą projektowania i druku od idei po finalny produkt
  • przywiązujemy dużą wagę do jakości obsługi zamówienia na każdym z jej etapów
  • realizujemy dostawy na terenie całej Polski a także za granicą.

Jedną z naszych kluczowych wartości jest budowanie sukcesu naszych klientów.

Wybierając firmę Gift Emotion Upominki Biznesowe zyskujesz świadomego i rzetelnego partnera biznesowego.

Zaprojektujemy i wydrukujemy niezbędne dla Ciebie materiały marketingowe.